...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

خدا حافظ گل لاله :)

همون موقع ک اون پست در مورد سرتو بگیر بالا جوون رو نوشتم میخواستم بای بدم ولی نشد، یعنی جالب اینجا بود ک 3 بار نوشتم و موقع انتشار پست هر بار ی مشکل پیش اومد و همش پاکید! دیدم شاید قسمت نیست اون موقع بای بدم پس بای رو ازش برداشتم ولی باید برم...

+ اوکی جریان اینه ک دارم میرم uni (دانشگاه) ی شهر دیگست اونجا هم کامو اینجور چیزا خبری نیست یعنی اگه هم بود الان زیر خاکه!! (تازگی زلزله اومده)

+ وبلاگم ی مدت سوت و کور میمونه تو این مدت سعی میکنم کنار درس یکمی هم مطلب و ایده جمع کنم! وقتی برمیگردم بازم پست میزارم ، فعلا خبری نیست یعنی معلوم نیست کی برگردم!!

+ نظرسنجی هست میتونین خودتون رو باهاش سرگرم کنین(یعنی الان ک نیست ولی ب زودی هست!!!) اگه نظری هم داشتین میتونین بزارین وقتی برگشتم تایید میکنم!

+ دیگه همینا دیگه ، اتفاقا خوب شد چون زیاد در مورد وبلاگ نویسی چیزی نمیدونم  میرم یاد میگیرم برمیگردم ...

+ فکر کنم 5 شنبه آخرین تغییرات رو بدم...

this is the last time, to find hope to arrive your wishes ,and never forget, no body is in your back, then don't look back, just go blood mood shout fight don't afraid . good bye and good luck. 

pf را ساختیم..(پروفایل)


نظر سنجی ای ک ب قالب بخوره پیدا نکردم. شرمنده. خداحافظ وبلاگم

زن ایرانی

سرزمینم ، خاک افسونگر ، دل خاور میانه  /  نام تو ، تاریخ تو ، مردان کویَت جاودانه

من زن ایرانی ام ، ایرانی از جنس تن تو  /  هم صبور و هم غیورم ، حسی از آبستن تو

من زن ایرانی ام ، همسایه و همنسل شیرین  / خواهر تهمینه و همقصه ی پوران و پروین

من زن ایرانی ام ، اهل تمدن زاده ی پارس /  مثل دریا ، میخروشم ، من خلیجم تا ابد فارس

من زن ایرانی ام ، یک چشه شرم ناب دارم /  قد صدها سد سیوند ، پشت چشمم آب دارم

من زن ایرانی ام ، میسازمت با خشت جانم  /  میزنم صدها ستون تا سقف تو با استخوانم

من زن ایرانی ام ، ایرانی از جنس تن تو /  هم صبور و هم غیورم ، طفلی از آبستن تو

                      

                   هیلا صدیقی

سرتو بگیر بالا جوون...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

" چارلی چاپلین "

مجموعه اشعار فریدون مشیری(جاوا)

ایشون ک میبینین مجموعه اشعار فریدون مشیری هستش ک ب صورت ی کتاب جاوا ساخته شده توسط دوستان الان دقیقا منبعش یادم نیست وگرنه حتما میگفتم از کجا دارم کپی میکنم! انصافا در حد آقای مشیری نیست ولی خوب اگه دوست داشتین میتونین روی موبایلاتون نصبش کنین. و خوبیش اینه ک  جاوا هم هستش و روی اکثر گوشی ها جواب میده. امیدوارم خوشتون بیاد... در حال حاضر بلد نیستم عکس بزارم بعدا عکس هم اضافه میکنم

اینم عکسش...

ادامه مطلب ...

نمیخواهم بمیرم...

نمیخواهم بمیرم

نمیخواهم بمیرم  ،   یا که باید گفت  ؟

کجا باید صدا سر داد  ؟

در زیر کدامین آسمان  ،

روی کدامین کوه  ؟

که در ذرات هستی رَه بَرَد توفان این اندوه

که از افلاک عالم بگذرد پژواک این فریاد  !

کجا باید صدا سر داد  ؟

ادامه مطلب ...