...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

راهنمایی

با سلام.

عزیزان ، دوستان . وبلاگ من فعلا در دسته تعمییراته. میخوام یکمی تغییرات توش بدم منتها وقت نمیکنم اگه دیدین دیر ب دیر آپ میشه زیاد ب دل نگیرین. فدای همگی..

بیخیالش شو...

نمیتونم بیخیالش شم... نمیخوام ک بیخیالش شم...نمیخوام ک بتونم بیخیالش شم... 

 

بیخیالش شو

avacs!

....PoShte tanHayie man ke reSidi ,g0oSh hayat ra Begir inJa so0kut Adam ra Kar mik0nad

...Lady craft

گروه ERA

من دیگه انصافا نمیتونم اینهمه آهنگ رو از اونجا دانلود کنم بعد خودم ی جا دیگه آپلود کنم ک ی وقت شکی شبهه ای پیش نیاد ما حقوق نویسندگان سایتهای دیگه رو ضایع میکنیم! ولی انصافا اینا آهنگ های قشنگی هستن در دوران دانشجویی ک تازه هم واسه ما شروع شده واسه اینکه حوصلمون سر نره دانلود میکردیم! گروه  ERA  ! خودم تا حالا بالای صد بار گوش دادم این آهنگا رو.. اگه دوس میداشتین ی سر به این صفحه بزنید. آره با شما هستم ک اتفاقی از اینجا رد میشی ...

آهنگ های ملایم گروه ERA

ینی میشه برگردم؟ :(

سلام بر خودم و کسانی ک در این مدت ک ما نبودیم ب وبلاگ ما میسریدند و چیزی پیدا نمیکردن! حتی ی نفر نبود دم در ی یاالله بگه ک این عزیزانه (صفتش با خودتون حضور ذهن ندارم الان ) ( آهان الان یادم اومد ، محترم ) یکمی مستقبله استقبال واقع بشن! چی گفتم!!

اینجا قراره تغییر کنه...

ادامه مطلب ...