...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

دیکشنری PMD برای گوشی های جاوا سری 40 و ورژن های بالاتر

 به نام خدا!

پس از عمری دارم پست میزارم ! سلام به وبلاگ خودم <)))

برنامه ای که امرز قراره آپلود کنم یه دیکشنری ، برای گوشی های جاوا سری 40 هستش که بیشتر واسه گوشی های نوکیا که حافظه ی داخلی کمی دارن به درد میخوره ( چون این گوشی های واسه هر چیزی هزار بار ارور میدن ! ) ولی این برنامه کار میکنه ، خودم روی نوکیا 6300 امتحان کردم ، جواب میده. این جور گوشی های تقریباً قدیمی ، برنامه ها با حجم بیشتر از 1 مگابایت رو اجرا نمیکنن.. واسه همین یه عده ای زحمت کشیدن فایل اصلی رو به 3 قسمت تقسیم کردن که درواقع تبدیل به 3 تا دیکشنری شده. با حجم کمتر و این کاهش حجم کمک میکنه که برنامه اجرا بشه. خوب دیگه چقدر حرف زدم! اینم لینک های دانلود امیدوارم راحت دانلود کننید و به کارتون بیاد. پاینتر فایل اصلی رو هم گذاشتم برای گوشی های معمولی جاوا مثل سونی اریکسون.



PMD.jar  (a_f) size : 566 KB


PMD.jar  (g_o) size : 510 KB


PMD.jar (p_z)  size : 656 KB


اینم فایل اصلی که البته همه رو به صورت جار گذاشتم تا اگه با گوشی هستید هم دچار مشکل نشید.


PMD.jar  v.2   size : 1388 KB


اگر با آپلود سنتر مشکلی داشتین توی نظرات بگین ، بازهم اگه برنامه ای نیاز داشتین توی نظرات بگین براتون میزارم. موفق باشید.

منبع : Onlydownload.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد