...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

متن آهنگ یادگاری از سهراب اسدی

اگــه یک روز منو دیـدی

تو خیابوونای این شهر

خودتـو نــزن به اون راه

نگو با دلـم شدی قـهر

اگه هنــوز توی خونـت

یـادگــاری هــامو داری

نگاشـون کن که شاید

چهرمــو به یـاد بیــاری

یــادگــاریت پوســــیده

       از بـس کـه لبم اونـو بوسـیده

                    این دل من مست و رنجیـده

                                                      عشـــــقـم..

.:یادگـاری.:.سهـراب اسدی:.

متن اهنگ یه نفر از امین رستمی

سخته باورش برام ، تو رو دارن ازم میگیرن

سخته باورش برام ، دیگه دستاتو نگیرم

سخته تحمل بکنی یه عمر آدمی رو که دوسش نداری

شبا وقتی دلت گریه میخواد سرتو رو شونش براری

سخته واسه من دوری چشات ، سخته زندگی بدون صدات

کی مثل خودت اینو میدونه ، کی مثل خودم میمیره برات

یه نفر میخواد تو رو ازم بگیره

یه نفر که قد من دوست نداره

یه نفر میخواد منو تنها بزاری

جای من دستشو تو دستات بزاره

..امین رستمی..