...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

بیخیالش شو...

نمیتونم بیخیالش شم... نمیخوام ک بیخیالش شم...نمیخوام ک بتونم بیخیالش شم... 

 

بیخیالش شو

نظرات 8 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://darone-man.blogsky.com

کُلی سوالو یه جا پرسیدی
الان شبه حوصله ندارم ج بدم :دی
بعدا میام سرفرصت جوابتو میدم...

شاهزنون دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ق.ظ http://13esilent13silence.blogfa.com

اول اینکه ممنون که به وبم اومدی
دلیل اینکه کامنتارو تایید نمی کنم اینه که بچه ها مجبور شن یه آدرس بذارن !‌تا بتونم اونجا جوابشون رو بدم
راستش من دلم نمی خواد هیچکی به شخصیتم پی ییره(منظورم اینه که کسی متوجه نشه که من کیم مخصوصا فامیلامون) واسه همین بعضی پستای خطری رو رمز گذاشتم..

خواهش میشه... اوکی هر طور راحت ترین ولی خواب دیدن دیگه چ خطری میتونه داشته باشه؟!

سپیده دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://bar0on.blogsky.com

فشار روم زیاد بود شرمنده..

پرستو دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://WWW.papastoo.blogfa.com

سلام خوبی؟؟
ببخشید یه ذره دیر اومدم یه مدت نبودم...
میتونی بری به این آدرس و کد آهنگ مورد نظرتو بگیری
www.music.avazak.Ir
بعد از گرفتن کد آهنگی که میخوای باید بری تو مدیریت وبلاگت و بری تو تنظیمات وبلاگ و کد رو در بخشی که بالاش نوشته اسکریپتها و کد های اختصاصی کاربر برای درج در وبلاگ کپی کنی...
امیدوارم تونسته باشم خوب توضیح بدم..

سلااام! چ عجب!! والا خوب که توضیح دادین فقط نمیدونم من چرا وقتی میخوام اجرا کنم هزار و یک مشکل پیش میاد. ممنون از راهنماییتون.جالبه ها آهنگ واسه وبلاگ!

تینا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com

نه وقتی که میخوام بنویسم هیچ پاکنویسی نمیکنم ! کلمه ها در لحظه به ذهنم میان ! محض ِ اطلاع بگم که شاعرم بنده ناسلامتی :دی

+منم وقت فیلم دیدن با زبان اصلی مشکلم لهجشونه. ولی مهم نیس که حتما همه ی حرفاشونو بفهمی. همین که میشنوی و میره تو مغزت کافیه. ماها تو روانشناسی یه نظریه خوندیم به نام "گلوگاه شناختی". این نظریه میگی هرچی رو که بشنوین چه بفهمین چه نفهمین تا یه حدی براتون توسط خود مغز پردازش میشه و بعدا یه جایی به دردتون میخوره. این قضیه رو من سر کنکور خیلی بهش برخوردم. چیزایی رو که شاید یه بار به چشمم خورده بود یا شنیده بودم ولی سر کنکور یادم اومد و به دادم رسید. پس نگران نباش که حتما همشو باید بفهمی.

+ نصرت نمیدونم چیه ولی 504 رو خودمم دارم میخونم الان. مفیده به نظرم. اون new bridging the gap هم چن تا متنشو خوندم ولی راستش حوصلمو سر بورد :دی
من ترجیح میدم زبانو بیشتر با فیلم و شنیدن آهنگ و اینا یاد بگیرم. خوندن و نوشتن هم که همون 504 و کلاس زبان خودم و . . .

+ چیزی رو به قیمه نمیخوام ادا کنم. کُلا قضیه یه چیز دیگه بود که تو نگرفتیش :دی

گلگوگاه شناختی؟! تاکتیکه انتحاریه اس.رائیله؟!
اوووکییی مرسی!
گرفتم بابا اون فک اضافه بود... شما نگرفتی :دی

تینا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

راستی نفهمیدم چرا گفتی کامنتمو تایید نکن چرا؟

خواستم کسی فکر نکنه اونجا کلاس زبانه!! بعد میان اسم مینویسن :دی

تینا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

میگه:
این وقتیه که تو هیچ مشکلی نداری ولی بهرحال آسیب میبینی...

اسون بودا! اوکی... مرسی..

راپی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.rahpeyma24.blogfa.com

این متنت رو واقعا درک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد