...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...

لعنت به من

 

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
یکی بگه، یکی بگه که ماه من کی بوده
مصوب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود
تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شد
لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دسته منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

 

مازیار فلاحی

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

خیلی حالم بده. خیلی...
فقط سعی میکنم لبخند بزنم.. :) !
ب این زندگی...

برنامه درسی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام. ممنونم به وبلاگم سر زدید.خوشحال شدم. در مورد نظر جنابعالی باید بگم نه مطمئن نیستم و الان دوباره مطلب رو خوندم و تصمیم به حذفش گرفتم.البته قبل از مشاهده یادداشت جنابعالی. موفق باشید.

راپی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.rahpeyma24.blogfa.com

میدونی آهنگ شادم داریمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد